Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Lotta - 5 oktober 2010 08:39

Igår hade jag sovit dåligt på natten. legat vaken 1,5 timme och bara grublat. Nu närmar det sig att vi ska skriva på och få allt klart med företaget.

Så jag tog det lite lugnt på fm och var inte riktigt i form att sätta igång med något.

Vid 13 tyckte jag det var dax för en längre runda där hundarna kunde busa av sig det mesta och sedan lite lydnad på det.

Hundarna sprang som vilda hästar och bara njöt. Gud som den lille kan springa   När jag kom tillbaka mot bilen så stog mina föräldrar där och undrade om jag ville hänga med hem på fika.

Hundarna blev riktigt bortsämda och sedan hittade Änzo brorsans hunds leksaker. Bla en boll. Sådana kan vi inte ha hemma för då ligger bara Amadeus och biter sönder dem. Han är riktigt tradig när det gäller leksaker   

När vi sen skulle ge oss iväg för att träna ringde Stefan. Han hade tid att åka och titta på ny tvättmaskin och torktumlare. Alltså var det bara att ändra planerna. Stefan kommer att åka till Stockholm på torsdag och kommer inte hem från London förren torsdagen därpå och på den veckan måste jag ha fungerande maskiner.

Nu blev det inga för de har kampanjer så försäljaren tipsade oss att komma tillbaka senare i veckan. Aldrig fel med försäljare som hjälper en att "spara" pengar.


Skulle träna mig själv på kvällen och vi var 19 pigga tjejer som ville träna men se de hade låst skolan så vi kominte in i gympasalen och kunde   För tråkigt nu när man tagit sig i kragen för att komma igång igen.


Det fick bli lite tv och bok istället.


  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards