Alla inlägg under april 2012

Av Lotta - 24 april 2012 21:35

Vissa dagar är bara bättre än andra. Börjar de med en härlig runda med hundarna och påfyllning av energi så blir det bra dagar. Vi har massor av gulliga ( läs hemska!!! ) kaniner som har vårkänslor och som inte fattar att de ska skutta bort från oss inte mot oss   


Hundarna har börjat förstå att de ska strunta i dem och det går rätt bra nu. Sen ser vi en hel del rådjur. Man kan säga vad man vill om dessa djur men jag bara fullständigt älskar dessa djur! De är helt otroligt fina att titta på   

Det betyder mer energi till mig   


Sen var det ju segt på jobb igår men se idag träffade jag på härliga kunder igen. Jösses va vi har många härliga kunder. Många artister osv och de har en helt underbar härlig stil och inställning till livet. Vi brukar va på samma nivå och då blir det snack en bra stund    Tror jag lägger det på kundvård....


Det är super jäktigt på jobb nu men det är väldigt roligt med!



På hundfronten har jag tagit tag i den lille och vi har följt tipsen som vi fick av Nina i lördgas och de fungerar över förväntan   Tusen tack än en gång för hjälpen Nina!!



Madeleine har varit i Stockholm och även hon fått sin diagnos. Dyslexi...

Calle har ju haft det ett tag och hans skola och lärare har varit helt underbara ang detta. Det var förresten en lärare på Callesskola som har Madeleine i franska som upptäckte detta på henne och satte igång utredningen. Hennes lärare som jag frågat i 3 år om han märkt något och sagt nä under 3 år, säger när utredningen dragit igång att detta viste han, att hon har problem   

Nu ikväll berättade Madeleine att hennes nuvarande klassföreståndare tagit ytterligare ett samtal med henne idag och påpekat att Madeleine INTE har dyslexi.... De har fått utredningen, tror de att hon fejkat och vi mutat dem????

Jag blir så himla irriterad!!!

Så nu har jag skickat ett sms till specialpedagogen och bett att hon ordnar ett möte med läraren och mig.

Fick svar direkt att hon ringer mig imorgon. Ups.... Trode det var hennes jobbemobil   

MEN bra att hon tar det på allvar och tar tag i det direkt   


Nu hör jag hur sängen ropar på mig, sov så gott.

  



Av Lotta - 23 april 2012 19:57

 Jösses va det var länge sedan man var här då....  


Usch ha vilken dag det varit på jobb. Fattar fortfarande inte vad chefens fru har emot mig....

Känns lite som vuxenmobbing och jag vet jag är så olik henne som en person kan va men hon behöver väll inte hålla på...??? Jag är ansvarig för lönerna, som exempel , när hon ska ha hjälp med löner eller om kunder ringer och frågar om löner sickar hon dem eller går själv till en annan tjej som har hand om ett företags löner..... Även om det är något av mina 25-30 företag som jag gör löner för.....

O om det är något så tar hon upp det framför alla på måndagsmötena och vänder sig då till den här andra tjejen.....

Vissa dar orkar jag bara inte med det. Suck.


Sen för det mesta bara ignorerar jag det men ibland är man inte på topp o då sårar det...


Nä om man skulle utnytja resten av dagsljuset för att gå ut och träna kryp med godingen Änzo....


Tänk att jag kom ihåg lösenordet hit... Imponerad av mig själv   


Fridens liljor

  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards